Totes les entitats de Sant Cugat poden estar presents a Internet de la mà del Portal d?Associacions de Sant Cugat, projecte recentment premiat pel Ministeri d'Administracions Públiques com a millor iniciativa d'una administració local en la societat de la informació. El nostre web en forma part. Premi més que merescut !!!
Tenir presència a Internet permet comunicar millor i difondre més lluny el missatge. És per això que al SantCu li volem donar protagonisme al que entenem pot esdevenir una eina de cohesió i punt de trobada virtual on veure'ns tots reflectits.
Cal la participació de tots. Els que la visiteu habitualment haureu observat com recentment han sorgit fantàstics redactors voluntaris en representació dels seus equips. ¿Qui s?anima?
www.santcu.cat
Ferran Benet